HARMONOGRAM ŚLUBOWANIA W DNIU 20 LIPCA 2017 r. 1. Zakwaterowanie w Hotelu Campa
19.07.2017
HARMONOGRAM ŚLUBOWANIA W DNIU 20 LIPCA 2017 r.
1. Zakwaterowanie w Hotelu Campanille Centrum i Premiere Classe Centrum (ul. Ślężna 28 i 26, Wrocław). Noclegi 19/20 i 20/21 lipca wg wcześniejszych ustaleń ze Związkami/Stowarzyszeniami.
Odbiór akredytacji w Centrum Akredytacyjnym. Wszystkie osoby, które przyjeżdżają 19.07 i nocują na koszt PKOl proszone są o odbiór akredytacji. Adresy poniżej:
Główne centrum akredytacji mieścić się będzie w kampusie Uniwersytetu Ekonomicznego, dom studencki „Ślężak”, parter, ul. Ślężna 33, Wrocław
Kampus Politechniki Wrocławskiej, budynek T-16, ul. Wittiga 4, Wrocław
2. 19.07, godz. 19.00 – 21.00 – kolacja w hotelu Campanille TYLKO dla osób, które potwierdziły nocleg w tym dniu.
20 lipca (czwartek)
10.00 -11.00 -zakwaterowanie osób, które zadeklarowały chęć noclegu z 20/21.07
12.00 –wyjazd autokarów spod hoteli na lunch i Ceremonię Ślubowania (Hala Stulecia)
UWAGA: obowiązuje strój jak na Ceremonię Otwarcia tj. dres reprezentacyjny 4F, biała koszulka polo 4F oraz obuwie 4F
12.30 – 13.30 – lunch w Centrum Cateringowym przy Hali Stulecia
13.40 – Grupowe zdjęcie (uzależnione od pogody) na tyłach Centrum Kongresowego przy Hali Stulecia (przy fontannach).
13.50 – Przejście do sali audytoryjnej w Centrum Kongresowym
14.00- Rozpoczęcie Ceremonii Ślubowania
15.30 – Zakończenie Ceremonii Ślubowania, czas na ewentualne wywiady, zdjęcia
15.50 – Powrót do autokarów
16.00 – BEZWZGLĘDNTY wyjazd autokarów na stadion Wrocław na Ceremonię Otwarcia.
Uwaga: na defiladę nie można wnosić żadnych toreb, plecaków itp.
Na Stadionie będą zapewnione drobne przekąski oraz woda.
21.45 – Zakończenie Ceremonii Otwarcia, powrót do hoteli.
23.30 – Kolacja na zimno w hotelu Campanille.
21 lipca 2017 (piątek)
6.30 – 10.00 – śniadanie w hotelach.
Do 12.00 – wymeldowanie z hotelu. Zawodnicy i osoby współpracujące we własnym zakresie realizują dalszy harmonogram (przemieszczają się do Wioski Zawodniczej lub wracają na zgrupowanie/do domów).
Osoby koordynujące:
Z ramienia MSiT
Andrzej Banasiak – 501 680 810
Urszula Jankowska – 602 765 902
Z ramienia PKOl
Joanna Huzarska – Tomaszewska – 668 108 178
Ewelina Wawrynkiewicz – 728 460 753
Marcin Doroś – 664 902 275
Link do facebooka